Sabtu, 01 Oktober 2011

:.. Surat Cinta Untukmu ..::

Teristimewa buatmu Yang kini Hadir dihatiku........
Walau aku tak pernah bertemu denganmu namun hadirmu selalu menemaniku…
Sebelum ini belum pernah aku mencoretkan sesuatu untukmu.....
Bahkan kutak berani ungkap rasa itu…..
tapi tak tahu kenapa hati ini teringin menulis sesuatu untukmu....
Walau entah sampai kapan kau akan tahu rasa itu aku akan tetap menunggu…

Kepadamu ku kirimkan salam terindah...Salam sejahtera penghuni syurga..Salam Yang Harumnya melebihi kasturi..sejuknya melebihi embun pagi...Salam hangat sinar mentari waktu dhuha....salam suci air telaga Kautsar yang jika direguk akan menghilangkan dahaga selama-lamanya.....Salam penghormatan,Kasih dan cinta yang tiada penuh pudar dan  berubah dalam segala musim dan peristiwa.....

Wahai orang yang lembut hatinya.....

Entah dari mana aku mulai menyusun kata-kata untuk mengungkap segala sedu sedan dan perasaan yang ada didalam dada...Saat kau baca suratku ini, Anggaplah aku ada di hadapanmu dan menangis.....karena rasa kasihku padamu.....

Wahai orang yang lembut hatinya.....

Hadirmu tiada kuduga. Pertemuan denganmu tiada pernah kukira. Semua adalah sebuah rahasia n pastinya Alloh punya rencana tuk kita semua. Sedikitpun kutak mengenalmu bahkan sebatas namapun ku tak tahu. Kesan pertama pertemuan itu telah buat ku suka padamu.

Wahai orang yang lembut hatinya.....

walau kau tak sesempurna harap n pinta ku namun entahlah aku bersimpati padamu. Hati ini tak mungkin bisa berbohong akan rasa itu walaupun aku hanya mampu menyimpan dihatiku namun hadirmu selalu kutunggu.

Wahai orang yang lembut hatinya.....

Sejak aku kehilangan rasa aman dan kasih sayang serta merasa sendirian tiada memiliki sesiapa..kecuali Allah....di dalam dada...kaulah orang pertama datang memberiku rasa simpatimu dan kasih sayangmu..Aku tahu kau telah menitiskan airmata untukku ketika orang-orang tidak menitiskan airmata untukku...

Wahai orang yang lembut hatinya.....

Ketika orang-orang disekitarku nyaris hilang kepekaan mereka dan tidak peduli dengan apa yang menimpa pada diriku..kerana mereka diselimuti rasa bosan dan muak atas kejadian yang sering berulang menimpa diriku....Kau tidak hilang rasa pedulimu...Aku tidak minta kau mengakui hal itu..Kerana orang yang ikhlas tidak pernah mahu mengingat kebajikan yang telah dilakukannya...Aku hanya ingin mengungkapkan apa yang saat ini kudera dala relung jiwa...

Wahai orang yang lembut hatinya.......

Sebenarnya aku merasa tiada layak sedikit pun untuk menulis semua untukmu...Tapi rasa hormat dan cintaku padamu yang tiap detik membesar di dalam dada terus memaksanya  dan aku tiada mampu menahannya.....Aku sebenarnya merasa tiada layak mencintaimu tapi apa yang mampu dibuat oleh makhluk yang dhaif  seperti diriku....

Wahai Orang yang lembut hatinya....

Apakah aku salah menulis ini semua??...Segala yang saat ini menderu di dalam dada dan jiwa..sudah lama aku selau menanggung nestapa..Hatiku selalu kelam oleh penderitaan...Aku merasa kau datang dengan seberkas cahaya kasih sayang...Belum pernah aku merasakan rasa cinta pada seseorang sekuat rasa cintaku padamu.....Aku tidak igin menganggu dirimu...dengan kenistaan kata-kata  yang tercoret dalam bingkisan ini....Jika ada yang bersalut dosa...Moga Allah mengampuninya....

Aku mengharapkan kau menjadi milikku suatu hari nanti....moga2 Allah memperkenankan doaku...
Maafkan aku andai apa yang aku tulis ini membuatkan sesetengah orang tidak menyukainya,..apakah dayaku......

Kuharap kesholehanmu bisa menjadi penerang hidupku… kuharap kasih sayangmu bisa menyembuhkan lukaku… kuharap kesetiaanmu akan kekal terpatri dalam jiwamu… walalupun aku masih ragu akan semua itu tapi semua ku serahkan pada sang pemilik hati ini …

~  SENANDUNG KASIH DI LANGIT ~

LOWONGAN KERJA ONLINE INPUT DATA

 
  1.  Kerja System Online
  2.  Penawaran Bonus Gaji Pokok 2 Juta/Bulannya 
  3.  Pekerjaan Hanya Mengumpulkan dan Menginput Data yang disediakan program Secara Online,  Per-Input dapat  komisi  Rp. 10.000, - Bila Sehari Anda Sanggup Menginput 50 Data Maka Gaji  Anda 10RbX50Data=500Rb  Rupiah/Hari. Dalam 1 Bulan   500RbX30Hari=15Juta/Bulan.
  4.  Untuk Semua Golongan Individu Pelajar/Mahasiswa/Karyawan/Siapa saja Yang Memiliki Koneksi  Internet, Dapat  Dikerjakan   dirumah/diwarnet.
  5.  Mendapatkan Gaji 200Rb Didepan Setelah Pendaftaran Untuk Semangat Kerja Pertama Anda.
Cara Pendaftaran : Kirimkan Nama & Alamat Email anda MELALUI WEBSITE dibawah ini
Maka Demo dan Konsep kerjanya selengkapnya langsung kami kirimkan ke alamat web tersebut

Tidak ada komentar:

Posting Komentar